Wednesday, August 8, 2012
Uzun uzun başlamak gerek.
Sonunda sayfamı açmanın verdiği büyük keyfi yaşamakla beraber ilk yazımı da yazmaya başlamak istiyorum. Şu sıralar sadece kendime vakit ayırıyorum, bir sürü vaktim var kendimle baş başa kalmak için. Üniversite hazırlık yılı nasıldır bilirsiniz diye düşünüyorum işte o yılın son demlerindeyim, bütün o tantanalı sınavlardan sonra ve yüzlerce üniversite gezip uykusuz ve kararsız bir haftanın sonunda kendimce doğru kararı vermiş vaziyetteyim sadece sonuçları bekliyorum, aslında çok da heyecanlı değilim insan bu kadar radikal bir tercih listesi yaparsa nasıl heyecanlı olabilir ki? Aynı üniversitenin farklı bölümleri yazdım yani gideceğim yer her durumda belli o yüzden çok rahatım derken abartmıyordum. Kalan vaktimi her zaman ki gibi kendime yazılarıma ve sanatsal aktivitelerime ayırmayı planlıyorum. İşte uzun süredir istediğim bir şey bu gece gerçekleştirmek üzereyim. Bütün tersliklere rağmen sonunda bu yazıyı yazabilecek noktaya gelmiş olmak beni çok mutlu ediyor. Hayatımla, ilişkilerimle, gezdiğim gördüğüm yerlerle, çocukça tecrübelerimle ve damak zevkimle ama en önemlisi sanat yönümle aklımdan kalbimden geçen her şeyi buraya dökmeyi düşünüyorum, ki kalıcı olabilmek zordur ama farklı bakış açıları da her zaman önemlidir. Herkese iyi eğlenceler:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Hayırlı, uğurlu olsun blogun İpek'ciğim. Yazmak güzel bir serüvendir. Bakalım seni nerelere kadar götürecek. Sevgilerimle,
Petek
Post a Comment